Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش متراژ 4 فرش متراژ 4

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

ويژگي هاي فرش 4 متري

 

فرش يكي از لازم خانگي است كه نقش به سزايي در چيدمان و زيبايي دكوراسيون منزل شما دارد . ابعاد فرش نيز تاثير خاصي در نحوه چيدمان دكوراسيون و راحتي و آسايش شما دارد . فرش 4 متري يا قاليچه يكي از ابعاد فرش ماشيني است كه امروزه خريداران زيادي دارد . 

ويژگي هاي فرش 4 متري 

فرش 4 متري از ابعاد استاندارد فرش ماشيني با عرض 1.5 و طول 2.25 است . اين فرش ماشيني به عنوان قاليچه نيز شناخته مي شود و با كوچك تر شدن خانه ها و اتاق ها رواج زيادي در بين خريدارن فرش ماشيني پيدا كرده است .

با توجه به ابعاد كوچك اين فرش و وزن كمتر آن جا به جايي و حمل و نقل آن بسيار آسان است . اين سايز از فرش در تمام شانه هاي فرش ماشيني با جنس هاي مختلف و از هر طرح بافته مي شود . ولي اكثرا طرح هاي مدرن ، فرش هاي شنل و فانتزي در اين متراژ از فرش ماشيني پرفروش هستند .

فرش 4 متري در دكوراسيون 

اين فرش سايز كوچك معمولا در پذيرايي و نشيمن استفاده نمي شود و در اين بخش از منزل از فرش هاي ماشيني با متراژ بالاتر استفاده مي شود . فرش ساير 4 متري در اتاق هاي كوچك تر مانند اتاق خواب كاربرد دارد .

اين فرش ماشيني در دكوراسيون هاي مدرن جايگاه خاص خود را دارد . همان طور كه قبلا اشاره كرديم فرش هاي فانتزي و مدرن نسبت به فرش هاي كلاسيك اكثرا در اين سايز فروش دارند . فرش اتاق كودك نيز از اين قاعده مثتثني نيست . چرا كه وزن كمتر فرش باعث سهولت در شست و شو و جا به جايي آن است .

فرش هاي ماشيني با سايز 4 متر و يا گليم ها در اين سايز در آشپزخانه مورد استفاده قرار مي گيرند . هم چنين فرش هاي شنل ، پرزبلند و فانتزي نيز در اتاق هاي شخصي و يا اتاق كودك بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند . 

با خريد از فرش كاشان , به دليل سفارش و خريد مستقيم فرش از كارخانه اطمينان داشته باشيد كه فرش شما در تمام ابعاد به راحتي قابل دسترس براي شما خواهد بود . 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/4/10 ساعت: ۱۸ توسط:best-carpet :